Screenie: Suicide
3 plaatsers
Flatez :: Main :: Games :: World of Warcraft
Pagina 1 van 1
Re: Screenie: Suicide
Zalige screen en goede timing!
Spijtig dat we nu nie kunnen spelen ..
Spijtig dat we nu nie kunnen spelen ..
EM!EL- President
- Aantal berichten : 785
Registration date : 05-06-07
Ja spijtig...
Ik hoop ook dat door de nieuwe hardware ,aniwow beter zal draaien en lags ,... zullen verminderen
Ik hoop ook dat door de nieuwe hardware ,aniwow beter zal draaien en lags ,... zullen verminderen
7h0m45- -=(GFX Designer)=-
- Aantal berichten : 638
Registration date : 03-06-07
lol kging zeggge of jullie nog gestest hadden, ma kzie nu da thomas 1 minuut gelede eeft geschreve van ni lol..
das zo gay eh. als ge aant spele zijt valt de server hele tijd uit, en als ge dan w8 op een restart dan is er geen enkele van heel de dag -.-
das zo gay eh. als ge aant spele zijt valt de server hele tijd uit, en als ge dan w8 op een restart dan is er geen enkele van heel de dag -.-
Misschien was ik niet echt duidelijk maar de server is vandaag plat omdat ze het gaan updaten ( nieuwe hardware enzo ) zodat er minder lag is . DUs eigenlijk heeft dit nog een voordeelAdmin schreef:en als ge dan w8 op een restart dan is er geen enkele van heel de dag -.-
Keb nu vandaag zo add'ons gedownload , zou da echt waar zijn dat deze later voor problemen zorgen ( errors, onherstelbare fouten ...) ??
Keb bijna alle add'ons gedownload die artem had gegeven .
P.s.: Artem werk jij nu nog altijd met deze add-ons ?
Keb bijna alle add'ons gedownload die artem had gegeven .
P.s.: Artem werk jij nu nog altijd met deze add-ons ?
Ja..
Ik heb nu Cartographer en xPerl (soms of Bongos).
Addons geven soms errors, maar NOOIT onherstelbare fouten. Das dien Emiel die da altijd zevert -.-
Ik heb nu Cartographer en xPerl (soms of Bongos).
Addons geven soms errors, maar NOOIT onherstelbare fouten. Das dien Emiel die da altijd zevert -.-
Flatez :: Main :: Games :: World of Warcraft
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: