Flatez
Welcome Back!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Flatez
Welcome Back!
Flatez
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks voor Dummies

3 plaatsers

Ga naar beneden

Seks voor Dummies Empty Seks voor Dummies

Bericht van ] Artem [ do dec 18, 2008 4:00 pm

- 'Hey fancy, ik heb pas voor de eerste keer mijn vriendje gepijpt en hij is klaargekomen in mijn mond, kan ik nu doodgaan?'

-'Hoi Fancy, ik heb gisteren mijn vriendje gepijpt, is sperma giftig?'

- Sorry dat ik nog een vraag stel, maar.
als je seks hebt, moet de penis dan in dat gaatje?
(dan is dat toch klein)

- Hallo ik heb overlaatst seks gehad met mijn vriend. maar ik ben nu een week te vroeg ongesteld. ben ik zwanger?

- Hoi,
2/3 weken geleden heb ik drooggeneukt met me vriend.
ik was heel nat, ken ik zwanger zijn want ik ben overtijd 2 dagen.
ik had zeg maar een korte broek aan, zo kleintje en hij had ook een korte broek aan.
alvast bedankt..

-Ik had dus een vraag een vrouw heeft bij haar kut 3 gaten 1 voor de piemel 1 voor de baby en 1 voor de poep maar kun je een vrouw ook in de baby uit gang neuken?

-Ik wil mijn schaamhaar scheren,
Want als ik ga zwemmen, komt het mijn bikini te boven..
Maar ik mag niet van mijn mama,
kan je ook nep schaamhaar kopen dat je kan opplakken, als je uit het zwembad komt?

-Toen ik het laatst seks had met mijn lief deden we het anaal. Mijn lul bleef perongeluk steken en na wat trek en duw-werk kreeg ik hem eruit, hierbij scheurde wel de reet van mijn vriendin . moet ik nu mee betalen voor de ziekenhuisrekening?"

-He,
als ik mijn vinger in mijn vagina stop dan voelik een gaatje,
maar het gaatje is niet groot genoeg om een vinger in te doen,
moet dat gaatje nog groter worden?

-Heb een vraagje ik slik de pill net.
maar gaan daar je sproeten ook van weg?

-Als mijn vriendje klaarkomt, maakt hij het geluid van een stoomboot. Is dit normaal?

-Hey, ik ben een jongen van 21 en ik heb problemen met men ding. Ook al zie ik een aantrekkelijke jongedame, ik krijg maar géén erectie. Wat kan ik hier aan doen? Help me ...joepie. ik zie het niet meer zitten. Ik heb nog géén seks gehad. Behalve dan op de Sims. Telt dat ook? "

-Hoi, ik ben een keer op straat verkracht. Eerst stribbelde ik tegen maar het werd steeds lekkerder en ik begon te kreunen en ik ben zelfs klaargekomen. Komt dit vaker voor? Ik vond het zo lekker, ik masturbeer er nu zelfs vaak over. Ik durf het tegen niemand te zeggen want ik schaam me wel een beetje.

-Ik betrapte mijn broer met zijn lul in de stofzuiger

- Mijn vriendje wou mij beffen, maar hij wou geen vieze smaak proeven, daarmee hebben we maar siroop op men vagina gesmeerd, nu komt er al twee weken een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?

-Ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit met een groot probleem. ik heb een paar weken geleden mijn moeders vibrator gebruikt ( dat heb ik wel al eerder gedaan). Dat vond ik erg lekker. Ik ben half in me gegaan want als ik verder ging deed het pijn. Alleen toen ik hem eruit haalde, zat er vaginavocht op . Ik ben bang dat ik zwanger ben want ik denk dat dat vaginavocht niet van mij is en ik heb ergens gelezen dat als je vaginavocht van een ander in je krijgt, dat je dan zwanger wordt. Is dat zo ( het was opgedroogd vaginavocht)? Ik durf en wil niet naar de dokter? Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? ik heb geen last van overgeven en ben ook niet misselijk..

-'Kunnen meisjes ook sperma spuiten?'

'hey, ik ben met mijn vriend naar de cinema gegaan. achter de film legde hij mijn hand op zijn broek en ik voelde een bobbel. Kan je me vertellen wat dat is? het is toch geen ernstige ziekte?'


Er zitten een paar zalige bij.. Smile
] Artem [
] Artem [
««Admin»»

Aantal berichten : 1265
Registration date : 03-06-07

https://flatez.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks voor Dummies Empty Re: Seks voor Dummies

Bericht van EM!EL do dec 18, 2008 11:39 pm

Die laatste is echt zo fake eh lol
EM!EL
EM!EL
President

Aantal berichten : 785
Registration date : 05-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks voor Dummies Empty Re: Seks voor Dummies

Bericht van Florian vr dec 19, 2008 4:01 pm

haha da vin ik altijd hilarisch, zo van die joepi-lollen
Florian
Florian
Elite Member

Aantal berichten : 396
Registration date : 06-06-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks voor Dummies Empty Re: Seks voor Dummies

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum